Aikuisurheiluvalmennus

Aikuisurheiluvalmennus on tarkoitettu jatkoksi aikuisten yleisurheilukoululle tai heille, joilla on jo yleisurheilun perustaitoja ja haluavat harjoitella laadukkaassa valmennuksessa aikuisten yleisurheilukoulua henkilökohtaisemmalla otteella. Harjoittelu on ympärivuotista ja mahdollistaa myös kilpailuihin tähtäämisen. Harjoittelua rytmitetään yleisurheilun kausijaottelun mukaan.

Aikuisten valmennusryhmän valmentajina toimivat kokeneet yleisurheiluvalmentajat Yvonn Lindholm ja Janette Kaukonen.

Harjoituskausi sisältää 46 harjoitusviikkoa aikavälillä lokakuu 2022 – syyskuu 2023. Uusi harjoituskausi käynnistyy lokakuussa 2023.

Lisätietoja:

Yvonn Lindholm 040 965 5631, yvonn.lindholm@gmail.com

Janette Kaukonen info@fysioterapeuttijanette.com

Harjoitusajat

Harjoitukset pidetään sunnuntaisin iltapäivällä / iltaisin. Tarkemman ohjelman saat valmentajilta.

Harjoitusmaksut

65 € /kk (1x viikossa). Lisäksi valmennusryhmässä mukana olevat maksavat seuran jäsenmaksun (30 €), joka laskutetaan kerran vuodessa. Kuluneen kevätkauden aikana jäsenmaksun maksaneet eivät luonnollisesti maksa jäsenmaksua uudestaan vuodelle 2023. Hintaan sisältyy seuran järjestämien aikuisurheilukisojen osallistumismaksu.

Harjoituksissa voi käydä kokeilemassa yhden kerran ilman sitoutumista.

Sponsorit