Tapahtumat

Tapahtumat tarjoavat osallistujilleen liikunnallisia elämyksiä ja itsensä voittamisen kokemuksia

Turun Urheiluliiton tapahtumat tarjoavat osallistujilleen urheilullisia ja liikunnallisia elämyksiä ja itsensä voittamisen kokemuksia joko itse urheillen ja liikkuen tai katselijana. Tapahtumat ovat laadukkaita ja niiden avulla tuetaan seuramme nuorisourheilua.

Turun Urheiluliitto järjestää vuosittain monia urheilun suurtapahtumia ja lisäksi jokainen jaosto järjestää omia tapahtumia ja kilpailuja. Vanhimmilla tapahtumilla on jo usean kymmenen vuoden jatkuvuus. Seuran suuret tapahtumat ovat SuperTreenit, Aurajoen Yöjuoksu, TS-Kortteliajot, Paavo Nurmi Games, Paavo Nurmi Marathon, Turku Touring Pyöräily ja Ruissalojuoksut.

Turun Urheiluliitto järjestää vuosittain lukuisia omia suurtapahtumia ja tekee myös yhteistyötä eri tapahtumien kanssa. Lisäksi jokainen jaosto järjestää omia tapahtumia ja kilpailuja.

Tapahtumamme

Filter

Ruissalojuoksut – 23.09.2023

Ruissalojuoksut – klassikko jo vuodesta 1973. Koe Ruissalon saaren syksyisen luonnon kauneus ja perinteikkään juoksutapahtuman huuma syyskuun puolessa välissä.

Paavo Nurmi Marathon – 16.-17.08.2024

Paavo Nurmi Marathonilla juokset legendan jalanjäljillä Turun keskustan sykkeessä, Ruissalon luonnossa ja Aurajoen rannalla. Tapahtuma järjestetään kaksipäiväisenä 19.-20.8.2022

Paavo Nurmi Games – kesäkuu 2024

Paavo Nurmi Games on suomalaisen yleisurheilukesän kansainvälisin kilpailutapahtuma, joka järjestetään 14.6.2022