Nyrkkeily

Nyrkkeily on monipuolinen, kokonaisvaltainen ja haastava laji

Nyrkkeilyjaostossa voi harrastaa sekä kunto- että kilpanyrkkeilyä. Nyrkkeily lajina panee kehon ja mielen kovalle koetukselle. Monille tuleekin yllätyksenä, kuinka vaativa tekniikkalaji nyrkkeily pohjimmiltaan on. Nyrkkeily on tehokas tapa nostaa kuntoa ja purkaa aggressioita. Se tekee hyvää myös niska- ja hartiaseudun lihaksille.

Nyrkkeilyjaoston toimintaan kuuluu kuntonyrkkeily, kilpanyrkkeily ja juniorinyrkkeily. Harjoituspaikkana on nyrkkeilysali Alfa-liikuntakeskuksessa, osoitteessa Raunistulantie 15, Turku.

Tervetuloa treenaamaan mukavassa porukassa, mukaan tarvitset ainoastaan sisäliikuntavarusteet (ei mustapohjaisia kenkiä) ja reipasta mieltä! Muut varusteet saa alkuun lainaksi salilta.

Vielä muutama paikka jäljellä Alkeiskurssi 2:lla, joka käynnistyy ti 13.2.!

Kevään ryhmät ovat käynnistyneet vilkkaasti, ja osa niistä on jo täynnä!

Suuren kysynnän vuoksi järjestämme vielä toisen yli 15-vuotiaille tarkoitetun alkeiskurssin, joka pidetään Itäharjun kuntosalin kamppailutilassa tiistaisin klo 18.30 – 19.30. Kurssi starttaa ti 13.2. ja kestää 10 viikkoa. Kurssin jälkeen harjoitukset jatkuvat liikuntakeskus Alfassa.

Linkistä löydät lisätietoa ja pääset klikkaamaan itsesi mukaan. Pidä kiirettä, paikat menevät nopeasti!